onsdag 14. oktober 2009

Spansk surr!

Var oppmeldt til kurs i spansk elleve kvelder framover på tilsammen tjueto timer.

Gikk til kurs i kveld, fant ingen åpne dører på kurssted, ringte til kursholder, fikk nummer til spansklærer, ringte spansklærer, det var feil lærer, ringte kursholder, fikk nytt nummer til ny spansklærer, ringte ny spansklærer..

PUH! Nå har det gått tjueto minutt siden jeg ankom kursted.

Snakker med riktig spansklærer på telefon:

Spansklærer: "Hvor er du?"

Vero: "Jeg står å ser på gymsalen!"

Spansklærer: "Du må kjøre opp til venstre."

Vero: "Hæ?"

Spansklærer: "Hvor er du??"

Vero: "Jeg står å ser på gymsalen... Hvor er DU??"

Spansklærer: "Jeg står i døra å ser etter deg..."

Vero: "Jeg er på Os, er det her du her?"

Spansklærer: "Nei... Jeg skal være på Os i morgen."

Vero: "Åja.. Arrivederci!"

Spansklærer: "Det er italiensk. På spansk heter det adios!"

Klikk

1 kommentar:

Svigers sa...

Eg har sendt deg en mail...hehe