tirsdag 13. oktober 2009

Nettobilde?

Min kjære og noe lesbiske barndomsvenninne Silje etterlyste i dag et bilde av meg i nettoen på denne bloggen...

Først følte jeg litt for å le! "Legge ut bilde av meg i nettoen liksom?? På verdensveven? For alle til å se??" Det er jo en helt absurd tanke. Så kom jeg til å tenke litt på alle de som faktisk lever av slikt. Merkelig fenomen egentlig. At menneskekroppen kan være så eksotisk når vi alle er i besittelse av en...

Etter MYE tankevirksomhet og familieråd på telefon til stavanger og rundt kjøkkenbordet her, ble det bestemt at Vero enn så lenge forblir påkledd på nettet.

Men dette bildet fra i sommer kan jeg jo legge ut:

Selvom det er mer slik jeg føler meg når jeg skuer ut over osøyro og folgefonna hver morgen:

Riktignok står jeg ikke frekk og freidig å strutter på balkongen med kjerringhendene mine plassert på hver side. Jeg er heller litt lutete og framoverbøyd i holdningen, sett bortifra det nanosekundet hvor jeg strekker meg høyt på tå med armene i været. Jeg kunne ikke ha kalt det "morgenstrekk" uten...

1 kommentar:

Svigers sa...

Syns eg ser deg..hehe