søndag 18. oktober 2009

Fyllesjuk og lykkelig!

Deilig å våkne til hodeverk i dag. Faktsik. Det er ikke så ofte det skjer lenger.. Nå er venninnene på vei tilbake til Oslo og jeg kan holde meg i aktivitet her hjemme noen timer. At så søte jenter kan lage så mye rot?? Det har jo helst gått greit da. Jeg kjører stram regi på hjemmebane. Nå skal jeg ned til svigers å hente jentungen.

Plutselig er gårsdagens begivenheter med drinkmiksing i morgenkåpe bare et minne. Denne var god:

Margaritaen ble litt vell sterk og sur, men Tine er like blid:

Tilslutt en liten seanse i trappen:

 

Jeg har en gryende forelskelse i magen over disse! Vi har kjent hverandre i syv år - for meg virker det som et helt liv. SMASK!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjekt å sjå at det er liv i Stegen 35:-)

Anonym sa...

Ja det var ingen tvil om at det var liv i Stegen 35! :-)
takk, vero for en fantastisk langhelg med gode venninnner! stor klem B

Anonym sa...

for noen søte jenter!