søndag 18. oktober 2009

Bloggutforming...

Jobber med design og layout nå. Det er vanskelig å orientere seg for en ny blogger! Hvis du har tips og innspill setter jeg pris på om du legger igjen en kommentar.

Bildet i overskriften er av en krinakrabbe. Den er å finne i hele det Nord-østlige Atlanterhav fra Kanariøyene og nordover til Nordkapp. Her til lands finnes arten langs hele kysten. Den trives sammen med likesinnede på hardbunn fra noen få meters dyp og ned til 600 meter. Om dagen holder den seg skjult under steiner, men om natten våkner krinaen for å søke næring..

Den minner meg litt om meg selv: vakker, sosial og sulten om natten. Det var et helt naturlig valg.

2 kommentarer:

Trine-Lise sa...

Hei søtnos! Ser du leker deg med designet på bloggen. Stå på! =) Kjekt med oppdateringer på livet ditt, gleder meg til fortsettelsen! Du skriver veldig bra, vennen =) Nå er fruen trøtt og skal legge seg... Skal blir spennende å se hva som har skjedd i livet ditt i morgen kveld... Jeg følger deg =) Natta pus...

Veronica Simoné sa...

Det var kjekt! Du er vell ikke den som trenger blogg for å holde deg oppdatert på meg, men velkommen som leser:)

- Jeg har forresten en forespørsel til klassen din, usikker på om jeg skal gå via deg eller direkte til lærer. Hva tenker du?