mandag 19. oktober 2009

Første dag med Jobbklubb!

Og for en dag det har vært! Ren inspirasjon fra 09.00 til 15.00. Vi er en gjeng med arbeidssøkere med spennvidde fra musiker til kokk og hjelpepleier, via programleder selvsagt. I dag har vi konsentrert oss om førsteinntrykk og presentasjonsrunde. Det har vært kjekt, og for meg har tiden flydd av sted. 

Hvis du er arbeidssøker synes jeg du skal oppsøke ditt lokale NAV kontor for å sjekke muligheten til å delta på Jobbklubb selv. På papiret virker tiltaket motivasjonsfremmende, og jeg har all tro på at det også vil være sånn i praksis.

Jeg er herved frelst.

Nok om min åpenbaring. Nå til nuet. Nettopp hentet Vilde i barnehagen. Tok med kamera (som er blitt fast vedheng på skulderen nå) og fikk tatt et par bilder fra livet hennes i Kuvågen. I ekte bloggerstil deler jeg disse med dere, kjære lesere:

 

På stellebordet med tante Cecilie.

 

Wall of Blåskjellfame!

 

"Hvor er matboksen min hen?"

 

I utegarderoben.

I morgen tar jeg med meg kamera på Jobbklubb. De er allerede blitt advart...

2 kommentarer:

Tine sa...

Jeg må sjekke ut dette med jobbklubb altså! PS! Det var min roomate som kverka hårføneren din...;)

Bettine sa...

Nei det var det ikke,det kom bare litt røyk... Tine døde den ut...;-)