tirsdag 20. oktober 2009

Det går oppover!

I løpet av 28år har jeg rukket å bo i Stavanger, Arendal, Bogafjell, Orlando (FL), Trondheim og nå på Os i Hordaland. Sjelden har det vell gått så mye oppover som det gjør her i bygda. For å illustrere poenget mitt har jeg knipset en del bilder i dag. Jeg tenker du blir andpusten bare av å se på de...

Her er føste etappe på stigningen fra Os sentrum og hjem til huset i høyden:

Når jeg er kommet halveis opp helvetesbakken, venter enda en styrkeprøve. Her er trappene som djevelen sjøl har designet:

Jeg er så andpusten på toppen nå at det er et mirakel at jeg har klart å knipse dette bildet:

Lykken er stor, men kortvarig når jeg endelig får øye på huset:

For å komme inn døren må jeg nemlig enten opp her:

eller her:

Hvis ikke cellulittene forsvinner nå, så vet ikke jeg!! Lyspunktet her i høyden er jo at vi har en fantastisk utsikt over fjord og fjell. Egentlig skulle jeg hatt et bildet av den her også, men jeg var så sliten da jeg kom hjem at jeg ikke maktet å tenke klart.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha - de bakkene har jeg slitt meg oppover uttallige ganger gjennom oppveksten. Du glemte forresten å ta bilde av likbrekken. Ganske hardcore den også

- Marie

Svigers sa...

Trøst deg med den gode formen du kommer i etter hvert... dersom du ikke blir fristet til å ta bilen titt og ofte...slik eg har gjort...

Anonym sa...

Eg blir dårlige av å se de bildene. Kjenne lungene jobbe på høygir nå!! Men husk -AVTALE- :-)

Merete sa...

Synes å huske at du hadde litt av en bakke i Arendal også haha, med en veldig krapp sving...