torsdag 22. oktober 2009

Har dere glemt innboksen på facebook??

Jeg er overrasket over hvordan brukerne på facebook velger å dele sin dialog med oss andre. Det er nesten som om noen har glemt at det finnes en innboks på facebook. De MÅ ha glemt det! Jeg kan ikke se andre grunner til at dialogen mellom to brødre skal være av interesse for oss andre.. Ja, iallefall ikke når den er av denne karakteren:

"fått trygdå i dag?klare å betala någe tebage då?"

I løpet av to sekund har jeg lært meg at mottakeren av denne veggmeldingen går på trygd, at han skylder avsender penger og at avsender mest sannsynlig er litt irritert over at pengene ikke er tilbakebetalt ennå. Er ikke dette litt vell privat? Kunne ikke avsender sendt en sms, tatt en telefon eller brukt INNBOKSEN på facebook??? Det er jo morsomt for oss andre da. Jeg er litt usikker på om mottakeren av denne melding synes det er like morsomt...

Ingen kommentarer: