torsdag 29. mars 2007

Torsdagsblues!

Det lå ann til å bli en begivenhetsrik torsdag, med lang kveld, grilling på terrassen og gjensyn med søskenbarn Kirsten og lille Leon på tasta. Etter å ha fortært pylser og kylling ble det derimot stopp! Det som skulle være en time på sofaen, med AFV på eteren, ble fort til flere - og rastløsheten kom sniiiikende.. Hva gjør man da? Ingen store sprell, men Kari fikset rødvin fra papp i regi av RA. Franske, friske og røde dråper, trodde jeg. Robert Vic er ikke min favoritt!! "Farge og duft: Ung blålilla. Bærpreget duft med en del vegetale aromaer samt krydder. Smak: Godt bærpreg i anslaget, mye smak, god syrlighet og behaglige tanniner." Det høres jo nice ut. Det ER ikke det! Kryss i taket for 12,5% vol. Vin som Robert Vic gjør at jeg ønsker jeg hadde urinsyregikt og måtte avstå fra alkohol punktum. (Innebærer det rom og cola?!) Dessuten så måtte jeg avstått fra fløte også... Så det var kanskje litt drøyt. Jeg droppet iallefall Mr. Robert ikveld og koste meg med en real dose bringebærsaft. Icas bringebær light kan umulig være skadelig for noen og er definitivt fri for tanniner, behagelige eller ei. Alkoholholdig er drikken forøvrig ikke... Kryss i gulvet for det. Kari koste seg derimot med sin, for anledningen, ekstremt billige rødvin. "Kjekt for na det!" Sånn går nå iallefall dagene. En sliten BMW skulle vært levert i løpet av kveldstimene. Den får vente til i morgen tidlig, før jobb. En vinterdvalsk kvinnekropp skulle blitt strammet opp på SATS i kveld. Den får vente til i morgen ettermiddag, etter jobb. Før braseliansk. Jeg klarte iallefall å vaske klær idag! De må være rene til Milano i påsken!! Yeah! Thats right! Milan, baby! Får vell poste bilder derfra åg....

1 kommentar:

Kari sa...

du e goe Vero. du og vinen er gode. :) i alle fall gratis. eller ikke begge dere, bare vinen er gratis... eh.. vet ikke hvor jeg vil. snakkes etter jobb.